hiya

idag ringde viktor marklund mig fran ett konstigt nummer. eftersom att jag inte hade numret sparat pa mobilen fick jag panik.. sjalvklart borjade jag prata engelska och han fnissade lite.. jag hatar telefoner.

har inte gjort nagot alls idag. designat beas blogg, men det ar ungefar allt. wilf kommer hem om 1,5 timma och jag tankte vara en duktig flickvan och diska bort allt tills dess.. Vi ska namligen bjuda wilfs pappa pa middag ikvall sa det bor vara rent och fint nar han kommer. skulle behovt ga ut med jack ocksa :O

jaja, ikvall blir det val som vanligt film och mys framfor brasan :) just how i like it :)

ha det bra puss


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0