i kissed a girl and i liked it..

Här sitter vi i vardagsrummet framför varsin dator. Wilf tände en brasa med sitt gamla skolmaterial medans jag tittade på pimp my ride och a shot of love 2. Vi beställde pizza och drack cola light, traskade iväg till Simply drinks och införskaffade lite glass och godis. När vi kom hem hade brasan slocknat så wilf ska få tända den igen och sen ska vi se på sorority boys och mysa :)

här är lite bilder:






år sedan jag åt den här glassen. så underbart god :)


kitkat är våran nya favorit godis.. sjukt gott :)


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0