jöbb

Har jobbat två timmar idag. Det var väl inte så intressant och spännande. Sålde för £6.50.. fattar inte hur hon får allt att gå runt :S Hon är dock som dom är utomlands.. så fort man kollar på något kommer hon dit och säger hur fin den är och låter folk prova och är allmänt jobbig. jag låter dock folket gå runt själv och kolla för att hitta något dom gillar.. En unge sprang runt och lekte med alla gossedjuren.. Hon hade en sele på sig. jag förstår inte varför dom har selar på barn.. dom är inga hundar :/

Jag och Wilf har turnering i puzzle farter.. jag vann för jag varvade spelet med 6 liv kvar.. 50 banor. Wilf är på level 16 nu och har 1 liv kvar.. haha jag är grym :P

Ska strax göra oss iordning för kvällen och käka middag.. Hoppas kvällen blir trevlig :)
ha det braaaa


denna bild är från när jag just hittade spelet. ni inser inte hur mycket jag spelade det? :P


1 kommentarer

Johanna WP

uppdatera? :)

Datum: 2008-08-17 Tid: 17:17:14
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0