jobb

nu ska jag iväg och jobba. för er som inte vet så har jag fått jobb på en minimal butik i uppermill (grannbyn) som heter "Pieces of Paradise". ägarinnan är typ hippie och säljer småkonstiga saker.. jobbade 2 timmar igår och satte rea lappar på de flesta varor.. sprang även ärenden åt henne en stund.

Idag börjar jag 9.10 min tid. 10.10 er tid.. jag ska jobba ensam till klockan 12 då hon kommer tillbaka. lär bli läskigt. sen har jag lunch och fick typ komma tillbaka och jobba en stund om jag ville. Jag jobbar så länge som möjligt.. jag behöver pengar.

Hängde på The Waggon (pub i Uppermill) igår med carol, wilf, rob och robs släkt. det var trevligt.. Sen traskade jag och Wilf hem. Matade hundarna och så och gick till The Wellingtons här bredvid och spelade lite biljard och så.. Beställde sen hem Curry och såg på Shameless.. Mysig kväll :)

Jaja, måste väl börja traska iväg snart. Vet inte ens vad jag ska ha på mig :S
Önska mig lycka till!
Puss på er!


2 kommentarer

wilf

your so cute whrn you sleep :) and you were snoring as i was trying to sleep so im up now :P



going to bed again soon when you quiet down :P actually tired now lol.



love you x

Datum: 2008-08-04 Tid: 01:46:48
Johanna

Åhå, är det ett bra jobb? Låter iaf som en mysig butik :)

Datum: 2008-08-04 Tid: 15:03:41
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0