stada

haller pa att stada huset just nu.. simply drinks har inte hort av sig sa jag antar att jag inte var tillrackligt bra for jobbet.. att ha lamnat ut runt 20 cvn och fatt 1 skit jobb dar jag jobbar 4 h / veckan ar verkligen inte bra for sjalvfortroendet.. en till sak som inte ar bra for mitt sjalvfortroende ar att jag nu startat min svenska telefon efter att den varit avstangd i 15 dagar och inte ett enda litet sms.

jag har faktiskt borjat undra om vissa av mina narmaste vanner ens markt att jag ar borta.. att det inte ar nagon skillnad.. kanske tystare och lugnare men inget mer. ah, jag hatar att inte ha ett jobb.. jag hatar att sitta ensam hemma och behova stada hela huset ensam.. man har alldeles for mycket tid att tanka..

ska iallafall ivag med mitt cv till co op som tydligen soker extraknackare igen.. jag lamnade in mitt cv dar for typ 1 manad sen.. men ingen aterkom.. sa jag ska dit med mitt cv och hoppas pa det basta..

varfor vill ingen anstalla en svensk har? hade jag bott i London hade det inte varit nagra problem.. men eftersom att jag bor i en liten by dit svenskar aldrig kommer ar dom val radd att jag ska vara efterbliven eller nagot.

ge mig ett jobb sa jag kan kopa hostklader.. jag behover klader, jag behover skor, jag behover en jacka och jag behover handskar och en mossa. men inte fan har jag rad med det :/

nu ska jag fortsatta stada och tycka synd om mig sjalv.. funderar pa att ringa ett samtal ocksa


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0