Sverige del 1

Igår landade jag i Sverige efter en helvettes resa. 16.00 började vi färden mot liverpool john lennon airport.. incheckningen började 18.20 så vi gick och åt lite mat, checkade in och 20.20 lyfte planet. 23.40 landade jag i nyköping och tog bussen till sthlm och var där halv 2. cityterminalen var såklart stängd så jag satt utanför och väntade till halv 4. Köpte biljett till flygbussen och åkte med den klockan 4. När jag kommer till arlanda och ska checka in fungerar inte min bokningskod och mannen i incheckningen säger att jag inte är bokad på flyget.. gick till biljettkassan i panik och tårar i ögonen och hon sa att jag bokat flyg morgonen innan.. hon såg dock hur ledsen och panikslagen jag var och la fram ett boardingpass och lät mig åka idag istället.. och jag behövde inte betala något :)

Bea och jonathan hämtade mig på flygplatsen och vi for till draggen för att överraska min mamma. Jag ställde mig framför henne när hon kom och gick.. hon tittade på mig och hon tittade på bea och fortsatte prata med sin kollega.. sen gick det upp för henne.. hon såg så jävla chockad ut.. sen kramades vi en massa och hon grät en massa.. det var fint :)

Sen överraskade jag johanna hemma hos henne och hon trodde allt var ett skämt.. det är kul att överraska folk :) For till alex en sväng och hälsade på henne och hennes pappa. åkte hem till bygdeå och träffade Magda och sen kom kornelia förbi en sväng..

Jag mamma och morgan käkade på frasses och sen for jag med Rasmus till pojkarna i dalkarlså och satt där med rasmus robert bo och carlberg, fikade och pratade.. sen vart det godis och tv med mamma och morgan och sen var jag tvungen att sova efter att ha varit vaken i runt 33 h. sov som en stock :)

Idag är en ny dag.. ska snart in till stan och träffa mamma.. kanske köpa en tröja ellern gåot för ikväll :) Sen blri det pappa för middag och utgång med tjejerna :) det blir en bra dag.

(lite bilder kommer när jag är tillbaka i england på söndag eller måndag) 
Puss


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0