Tisdag

Traskade iväg med wilf och jack till hans föräldrars kompis där jag skulle klippa mig. vägen dit var ett rent helvette eftersom att det var branta backar och jag känner mig inte helt 100% kry än..

håret blev för kort men det känns ändå skönt eftersom att det var så fruktansvärt slitet.. men som alla säger, det växer ju ut igen.

När vi kom hem for Wilf och Carol med Alice till veterinären eftersom att carol hittat en böld på hennes hals.. imorgon avlivas hon här hemma.. runt halv 1 - 1.. Sen ska hon begravas på ett fält som Carol äger i Uppermill.. hemskt :/ men det är för det bästa.. för Alice är 15 år nu och hon orkar knappt gå längre.. så ja.. hon slipper lida.

Nu ska jag fortsätta med tvätten, och sen blir det väl midda och film.. återkommer sen med videon från paraden i uppermill haha. :)


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0