typiskt

Jag sa till wilf att om jag for till Sverige ändå skulle säkert någon ringa mig om intervju! Sant var det.. halvvägs till Liverpool ringde kvinnan från simply drinks och frågade om jag ville komma på intervju på fredag (idag) men när jag förklarade för henne om att jag skulle hem och träffa alla över helgen fick jag komma på måndag istället :)

Igår kväll när jag och mamma såg tv ringde en kvinna från Bank i oldham (en klädaffär) och frågadeo m jag ville komma på intervju på fredag (idag) men när jag förklarat för henne också sa hon att hon skulle ringa mig nästa vecka istället om intervju..

Sen imorse vaknade jag upp av ett telefonasamtal av co op i Greenfield och jag ska dit på intervju på fredag..

från att inte ha någon intervju till att ha 3 samma vecka.. Bra jobbat emelie :P
nu är jag nervös haha!


2 kommentarer

towe

Vad roligt för dig! Hoppas att intervjuerna går bra och att du får ett jobb :) Antar att det är jobbintervjuer. =)

Datum: 2008-08-30 Tid: 18:36:38
Blogg: http://misstii.blogg.se/
wilf

jag alskar dig sotnos!

Datum: 2008-09-01 Tid: 17:28:37



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0