Warwick Avenue

idag har vi varit sjukt sloa. wilf hade tid hos tandlakaren klockan 10 i 10.. jag var alldeles for trott for att folja med sa jag somnade om. nar han kom hem klockan 11 hade jag panik for jag trodde han missat sin tid.. men det visade sig att han redan varit dar och lagt sig i sangen igen.

vi vaknade igen klockan 2 och gick till en liten affar runt hornet och kopte tonfisk och mackor, gjorde var alskade frukost och har sedan suttit framfor tvn. Vi har avverkat gok's fashion (nagot) minns inte vad det hette, top gear och nu bladdrar jag mellan goldenballs och the official uk top 40.

Wilf ar hos digsy och hjalper honom med football manager.. det funkde tydligen inte igar sa nu ar han dar igen.. vi har forsokt fa tag pa wilfs pappa for skjuts till supermarknaden for att kopa veckans middagar, utan resultat dock.. vi far se hur vi ska losa detta.. for vi har inte diskmedel heller sa vi har inte kunnat diska.. jag vill fa bort disken i koket :/

jaja, har far ni en underbar lat.. (videon gick inte att lagga ut),

duffy - warwick avenue


vi hors senare


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0