jag blir sa less

jag sov mellan halv 12 och halv 2. nu ar klockan kvart over 4 och jag kan inte sova eftersom att jag knappt kan andas och jag hostar och hostar sa jag nastan kraks och det kanns som att min hals bloder. Enda gangen jag inte hostar ar nar jag star med huvudet ut genom fonstret.. fonstret har dock varit oppet hela kvallen sen klockan 7 sa jag borde inte ha nagra problem att ligga ner och andas in friskluften men tydligen ska inte allt vara latt..

sa imorgon blir det inget jobb. kanner mig inte sa taggad pa att jobba och sen kanske somna nar jag packar airfresheners.. synd att man inte fick saga ett riktigt hejda till dom pa jobbet.. men jag ska nog dit en svang och hamta mina julkort innan jag far sa, jag far ta det da.

jaja, nu ska jag gora ett nytt forsok till att sova.
vi ses


2 kommentarer

mamma

Ja här är det inte så kul heller:( vi får väl däcka ikapp du å jag;) puss

Datum: 2008-12-18 Tid: 10:54:28
Johanna WP

Men usch då. Hoppas det inte blir allt för mkt av ett helvete att flyga med förkylningen!

Datum: 2008-12-18 Tid: 12:09:24
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0