försovning..

Min väckarklocka ringde aldrig imorse. Så sjukt irriterande då jag faktiskt ställde den igår kväll och verkligen ville fara på Engelskan och repet (i hopp om att gruppen börjar fungera normalt igen). Men ack nej. Erik ringde klockan 9 och då kändes det bara ovärt att åka in eftersom att jag ändå missat engelskan och inte hann till repet.. Så jag är hemma idag.

Sitter här med ett textdokument öppet och försöker komma på något att skriva. Jag är helt tom. Jag vet inte vad jag ska skriva om.. Någon som har tips? (ska skriva en short story på engelskan)

Har btw beslutsångest också över den gröna skjortan jag köpte igår. Den är ju snygg och så.. men är den verkligen jag och har jag verkligen råd med den? Jag vet inte om jag ska behålla den eller lämna tillbaka den. Jag måste nog vänta på att mamma kommer hem och säger vad hon tycker. Hon lär ju dock tycka att jag ska lämna tillbaka den (vilket är smart eftersom att jag nu bara har 300 kr att leva på den här månaden.)

jag vill bara berätta att jag är duktig och sparar pengar också.. det trodde ni säkert inte om mig :O Jag har iallafall räknat ut att jag har 8000 kr att spendera i England i Mars. Hoppas det räcker.. annars grinar jag en skvätt..

Ikväll vet jag inte vad som händer.. Pojkarna var dock sugna på att hitta på något.. (och dom får fan inte fara på roadtrip för då stryper jag dom)

Jobb 9-14 imorgon, ska förbi en sväng på bygdegården också och säga hej till Malvin. för Malvin är söt. Sen jobb 12-20 på sön. Då blir det plugg kan jag meddela er. KULTURHISTORIA FTW! eller inte. den kan suga kuk.

bye

(förresten.. jag har slutat försöka nu. nu är det inte upp till mig längre)


5 kommentarer

Anonym

Lämna tillbaka skjortan! :)

Datum: 2008-02-01 Tid: 13:40:32
Anonym

hoppas du kommer på ngt bra att skriva om,

Datum: 2008-02-01 Tid: 13:40:50
Anonym

jaha, jag trodde de där 8000:- var tills när du skulle flytta dit.

Datum: 2008-02-01 Tid: 13:41:18
Anonym

vart hade pojkarna tänkt åka? skulle du inte ut på exem?

Datum: 2008-02-01 Tid: 13:41:44
Anonym

jag tror du stängde av klockan i sömnen :)

Datum: 2008-02-01 Tid: 13:42:02



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0