frustration

image223


Gårdagen spenderades hos Kornelia där det vart fika för hela slanten. Lillen har ju blivit stor nu :) Fick övningsköra hem vilket var kul och sen drog jag och Petter till Carlberg där vi + Rille, Gabbe och Alle (en stund) såg på film. Det var mys. Traskade hem och såg Men in trees som jag förövrigt saknat!

idag var en fruktansvärd dag. Ingenting kändes rätt och ingenting gick rätt.. förutom då att jag fått lön! Gick på stan och hittade blusen jag ville ha, men den fanns självklart bara i strl 46 vilket jag INTE har! Kom hem, köpte mat på frasses och 20 över 5 ringer det från telec och dom undrar vart jag håller hus. Jag slänger maten i påsar och springer till jobbet. Jag var stensäker på att det var imorgon jag jobbade men tydligen har jag ju bytt igen utan att skriva upp det. Vart är hoppet? Slängde i mig maten mellan samtalen vilket gjorde mig illamående!

Efter jobbet traskade jag iväg till Dalkarlså där vi tog det lugnt och såg på program om dildosar, grupponanering och pocketvaginas. Bo var generad medans jag och Robert skrattade. Rasmus tittade också förbi och vi gick en liten promenad tillsammans hem :)

Nu är jag hemma och nu ska jag slå igång Men in trees igen.
Börjar 12.55 imorgon vilket känns underbart. HURRA!

Hejdå


1 kommentarer

johanna

nej, det var ju miss softie, ingen pocketvagina. stor skillnad, vettu. haha!

Datum: 2008-02-26 Tid: 02:41:04
Blogg: http://ilky.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0