hej slitna lördag

image220
(jävligt dålig kvalla på bilden men vi smögtog bilden haha)

Jag hade en mycket trevlig kväll igår. Dock mår jag som jag förtjänar idag.
Vart ingen skola pga sömnbrist som berodde på kvinnoproblem (jag hatar att vara tjej). Åkte in till stan, till papi och lämnade mina grejor. Fick skjuts av farmor till Mariehem oc h sen till Berghem till Alex. Vi hade en för förfest och mystes och pratade engelska och hade kul. Sen for vi till Höjdpunkten där det var förfest. Rätt trevligt faktiskt. Sedan bar det av till X3M. Kvällen är lite sådär små luddig för jag minns inte riktigt vad jag gjorde. (Jag tror inte jag var så full, men ingenting sådär extremt hände där som var värt att minnas) Dock hade jag väldigt kul. Sjöng karaoke (NEJ VARFÖR?) och grejor. Träffade fint folk och så. Efter krogen bar det av till pizzeria där vi köpte världens godaste pizza. MUMS! Käkade den i lokalen och sen gick jag och Alexandra hem till henne och sov.

Nu är jag sliten som få och ska snart hem till min älskade far. Där blir jag till imorgon då jag ska till Kornelia som fyller 18.. nawi.

Solong suckers.


1 kommentarer

johanna

herregud. jag ser knappt att det är alexandra :)

Datum: 2008-02-23 Tid: 18:44:55
Blogg: http://ilky.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0