hm

Gårkvällen var ingen bra kväll. Min britt valde att säga upp kontakten med mig och skrev att han hatade mig. Jätte kul tyckte jag (inte).. Jag vart ledsen.. det enda positiva var att jag gick och la mig relativt tidigt (12), synd bara att det var pga dom omständigheterna.

Skolan idag var väl okej. gick mest bara omkring och gjorde ingenitng. Hängde med Sebastian som var och hälsade på *fniss* och såg på musikframträdanden i cafeterian. Pratade med Gunilla på spanskan också. Så nu harj ag inga lektioner alls nästa vecka vilket känns underbart.

Jaja, ikväll händer det förmodligen ingenitng. frustrerande. Jag orkar inte sitta hemma i ett tomt hus och inte göra någonting. Jag vill till stan, jag vill göra ngt kul. ÅÅH! Jag blir ännu mer less nu! Jävla skit helg.

jobb imorgon : 10-16
jobb söndag: 12-20
hejdå


1 kommentarer

Malvin

han kan ju suga

Datum: 2008-02-09 Tid: 12:24:28
Blogg: http://sugochsvalj.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0