jag känner mig utmanad.

VÄLJ EN KOMPIS, VEM SOM HELST.

Är det en han eller hon?
- hon är en kvinna
Vad heter hon?
- sanna johanna westin priemel
Vad har hon för favoritfärg?
- jag gissar på svart!
Vad har hon för ögonfärg?
- gröna :O
Vad har hon för klädstil?
- jeans, tshirt.. bekvämt helt enkelt. hon hatar kjolar och kläningar.
Har hon färgat håret ngngång?
- haha ja det har hon.. men bara blondt typ. fegis
Har hon klippt sig ngngång?
- hihi ja, en gång var hon inne hos frisören och pekade på mitt hår och sa att hon ville ha ungefär en sån frisyr. naw.
Har hon piercat sig?
- öron, bröstvårta och tungan och läppen :)
Dricker hon?
- haha yes she does :)
Röker hon?
- Nu har hon börjat med vattenpipa.. men hon röker ibland också.. inte lika ofta som mig dock!
Vad heter gatan hon bor på?
- västra esplanaden 13 A
Vad har hon för mobil?
- hon har en svart sony ericsson som inte tycker om henne
Vad vill hon bli när hon blir stor?
- hemmafru? ;)
Vad har hon för färg i sitt rum?
- alltså, hon har många rum!
Har hon ngra bröder?
- 2 st bröder.. och 2 systrar
Vad är hennes favoritmat?
- grillat :)
Vad tror du hon skulle göra ifall hon fick en miljon?
- jag tror att hon skulle.. köpa kläder. packa ner sig i en väska och fara utomlands och plocka upps ig själv när hon behövde, hon skulle parta, hon skulle spara, hon skulle kanske ta körkortet osv osv
Vad brukar hon göra efter skolan/jobbet?
- städa, laga mat, diska, umgås med peter, blogga, apberget, msn, alla serier ochf ilmer osv :)
Vad brukar hon göra på helgerna?
- jobba, träffa folk, intaga alkoholhaltiga drycker, sitta vid datorn, se film osv. (jag svarar som hon men lägger till ha sex och umgås med peter)
Vad har hon för musiksmak?
- hon gillar takida och elvis och så. typ rock..hihi
Hur blev ni vänner?
- eftersom att vi är låtsaskusiner, träffades vi först på släktmiddagar & sådant tjaffs, när hon sedan flyttade till bygdeå & började på tundalsskolan började vi hänga där & sedan på fritiden också. fast egentligen minns jag inte riktigt hur det gick till, men ngt sådant måste det varit. (jag tar hennes svar här också.. eftersom att det var så det gick till)
Hur gamla var ni då?
- jag var väl typ 12 och 14 typ :O
Vad brukar ni skicka sms om?
- om hemlisar, om saker som hänt, om saker vi behöver prata om, om när vi ska träffas, om sex och om engelsmän.
Är hon beroende av ngn/ngt?
-  snus, kyle, pb, cola..
Vad kallar du henne?
-  johanna, kusinipren.
Vad kallar hon dig?
- esw, emelie och emeliekusin
Varför kallar du henne det?
- hon heter så och för att det var något vi kom på när vi fulade oss
Varför kallar hon dig det?
- jag heter så och kallas så :O
Idrottar hon?
- hahahahahaha nej :)
Vad för ngt?
- somsagt; fniss
Vad har ni gemensamt?
- vi är kusiner, vi umgås med samma människor, vi gillar serier, vi är söta och blonda, vi har samma efternamn, vi gillar öl, vi gillar snus osv osv.. listan kan göras lång
Har hon en bilddagbok?
- http://jwp.bilddagboken.se titta och njut
Hårfärg?
- blondiiiiin
När fyller hon år?
- 21 juli
Beskriv henne med tre ord:
- underbar, söt och konstig
Vilket år är hon född?
- 1988.
Gillar du henne?
- i love heeeeer.


2 kommentarer

malvin

TAR DENNA TACK

Datum: 2008-02-14 Tid: 17:05:27
Blogg: http://sugochsvalj.blogg.se
johanna

aw, du kan också alldeles för mkt, MEN:
1. jag har ingen piercing i läppen
2. jag har inte lyssnat på elvis sen 100 år tillbaka
3. jag har en diskmaskin (jag diskar inte)
4. jag är inte konstig.
haha, men puss på dig ändå liksom.

Datum: 2008-02-14 Tid: 18:42:10
Blogg: http://ilky.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0