jobb jobb jobb

Nu sitter jag på jobbet. Det är inte så kul, men som sagt.. pengar är pengar!

Mamma kom hem tidigt och lagade middag åt mig i vårat kaosartade kök. Rivningen har börjat och så fort Morgan kommer hem så ska det börja byggas om. Tydligen kommer det inte vara klart förrän om typ 2-3 månader.. så jag kommer flytta till pappa där någongång för att fly från mamma som kommer vara på dåligt humör pga röran :P

Jag ser framemot att få komma hem till ett nytt Kyle och ett nytt October roads avsnitt. Även till att få se Sweeney todd. Måste se den någongång liksom! :O (fick ju höra i söndags att Men in trees har börjat igen. länge sedan iofs, men oj så många avsnitt jag har missat :O )

Och jag ser framemot att mitt hår kommer vara fint i morgon. hoppas jag! jennifer, känn ingen press ;)


2 kommentarer

Karina

Så brukar jag också tänka apropå jobb. Om det känns riktigt skit nån dag så tänker man på lönekontot den 25:e och så är allt bra igen :) Hehe.

Datum: 2008-02-19 Tid: 17:47:27
Blogg: http://fager.blogg.se
malvin

Sweeney Todd var INTE så bra som jag hade hoppat

Datum: 2008-02-19 Tid: 19:29:36
Blogg: http://sugochsvalj.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0