måndag måndag måndag

Jag är sjukt trött och mitt huvud gör ont. Jag har dock bestämt mig för att se klart into the wild, även fast den är lång. Den är fin.. det är den, lite annorlunda bara. en film man inte borde se när man är trött kan jag lova.

alltså, det är så mkt jag vill skriva. Men så många som skulle bli less. haha..
jag är klagomuren nr 1 och jag pratar för mycket om engelsmän. men jaa. skitsamma :)


Jag behöver prata med min kusin snart också! Så johanna älskling om du läser det här.. så vill jag träffas imorgon om du är hemmavid!

hejs


3 kommentarer

Anonym

haha, jag läste & jag är hemmavid imorgon. alexandra ska också kika förbi :)

Datum: 2008-02-11 Tid: 23:24:36
Karin

svar: tack så hjärtligt! / karin

Datum: 2008-02-12 Tid: 00:11:57
Blogg: http://kknutsen.blogg.se
malvin

jag blir inte less, skriv lite skit om engelsmän.

Datum: 2008-02-12 Tid: 09:23:49
Blogg: http://sugochsvalj.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0