ny vecka..

Måndag igen. Morgonen var fylld av surhet och irritation.. men jag tog mig in till stan och väl där gick allting bra.

Spelade in lite på skivan och jag blir bara depp på mig själv för att jag inte kan sjunga. Visserligen är detta en svår sång och alldeles för ljus för min röst.. men ändå.. ngn måtta får det väl ändå vara?

Nu är jag hemma. Jag känner mig jätte slö! Köpte hem lite glass och choklad som jag tänkte tröstäta ikväll. Tänker ligga i min säng och se på film. Tänkte se Into the wild som jag inte såg igår.. Hann se 20 minuter innan min dator gav upp och dog för en stund.

Igår fick jag även lite information som jag nu gått och väntat på sedan Oktober.. Den riktiga åldern.. Tack så mycket!

Här bjuder jag på underbar skönsång!!



0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0