Thank god its friday..


Det känns underbart att det är fredag.. Fråga mig inte varför, (jag har ju trots allt typ haft helg hela veckan.)

Jag spenderade gårddagen och alla hjärtans dag på jobbet och sen hemma där jag slöade framför datorn och som vanligt pratade med min engelsman :) Även omogne per, som jag hoppas fått sitt snus nu. haha. Jag ser framemot att träffa min engelsman, det kan bli kul. Sjukt nervös dock.. 5 veckor kvar.. 5 VECKOR? det är ingenitng!! :O

Vaknade klockan 8 imorse av att farmor smsade mig och pappa ringde.. Jag ignorerade dock detta och sov tills nu istället. Kände att jag behövde sova ut. Har typ faktiskt inte lyckats med det på hela veckan. Måste nog ringa pappa nu och få all information om kvällen.Vi ska nämligen äta middag hos farmor ikväll och bowla. Något vi skulle gjort för flera veckor sedan då vi bjöd ut farmor och gunnar på middag. Alla bowlingbanor var dock upptagna, så vi ska göra det ikväll. Farmor har utmanat mig så nu måste jag satsa järnet på att vinna :) Och mannen här i Bygdeå som jag inte vet vad han heter har sagt att jag ska klå min pappa så att han kan reta honom. Pressen är enorm!

Dags för en dusch så man vaknar till liv och blir lite fräsch!
Ha en trevlig dag :)


(där uppe kan ni btw se nallen jag fick av min mamma. hon är sötast i världen:)


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0