Tisdag

image201
Dessa töser ska jag få umgås med ikväll och det kommer bli awesome :) :) :) vattenpipa och öl och alex&johanna.. en bättre tisdag lär nog inte finnas! :)

Fick sovmorgon till 12.40 idag.. tydligen blev det ingen inspelning på våran skiva. Jag vet inte varför men ingen hörde av sig så ja..

Allt känns för tillfället väldigt väldigt konstigt och jag vet som inte riktigt vad jag ska ta mig till. Jag hoppas på att allt blir som vanligt och att allt det andra blir bra.. Vi ser väl.

Förresten!! Morgan är ju typ underbar. Igår satt vi och pratade vid matbordet.. Mamma satt som vanligt i tv-rummet och såg glamour. Han sa till mig att han verkligen hoppas och tror på att jag kommer iväg till England och att jag lyckas :) Det värmde så mkt!

nej, om man kanske ska duscha. jag känner mig äcklig. haha


3 kommentarer

johanna

men herregud. du hittade ingen värre bild på oss?

Datum: 2008-02-12 Tid: 15:45:02
Blogg: http://ilky.blogg.se
malvin

hahah glamour! superserien

och nej, jag ska nog inte till midgård. vet inte ens om jag ska till stan. är sjuk :(:(:(:(

Datum: 2008-02-12 Tid: 20:00:39
Blogg: http://sugochsvalj.blogg.se
alexandra

johanna är iaf snygg

Datum: 2008-02-12 Tid: 21:23:01



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0