trött och sliten

Jag somnade runt 12 igår vilket var underbart skönt. Vaknade dock av ett sms klockan 4.00.. det var min britt som ville att jag skulle komma in på msn. med tanke på att han valt att prata med mig igen så tog jag tillfället i akt och pratade lite med honom. han är ändå underbar på alla sätt och vis, när han vill.  helt sjukt.

Nu är jag på jobbet. jag slutar om 7,5 h. Hoppet? Jag får pengar iaf.. dock absolut inte så mkt som jag egentligen borde få. vi stackars telefonister borde få ob! jag blir så less. jobba söndag utan att få en extra krona. så ska det inte vara.


man kan inte låta bli att le lite :)


1 kommentarer

Linis

man ska alltid få ob på helger!!

Datum: 2008-02-10 Tid: 13:37:45
Blogg: http://linanoleryd.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0