vilken underbar dag

image215

Igår låg jag hemma och slöade hela kvällen. Såg Meet the Spartans och Lars and the real girl. Den andra filmen var underbar och den tycker jag att ni ska se :) Meet the spartans var faktiskt också bra. Fick mig några goda skratt :)

Vaknade runt 10 imorse, såg nyhetsmorgon med bloggarna. Sen gick jag över till anders och fick höra slutresultatet på låten. Jag låter som en man, så tragiskt!

Har varit underbart väder idag (VÅRKÄNSLA :D) och jag blev så sugen på promenad! Så jag Carlberg och Petter gick på en timmas promenad runt skoterspåret, sjukt mysigt och härligt :) Sen gick jag en sväng till Frasses och pratade med Johanna :)

Nu är jag hemma. Ska nog börja göra mig iordning. Packa grejor och så.. Ska ju hänga med Sofia och Johanna ikväll! Det kommer bli supermys :D

hejdå


2 kommentarer

johanna

maha, inte packade du dina saker inte ;)

Datum: 2008-02-17 Tid: 20:17:39
Blogg: http://ilky.blogg.se
Anonym

SNO! Hallre sno och sol an regn och ingen sol!

Datum: 2008-02-18 Tid: 10:47:26



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0