En tråkig lördag..

image80


Idag är en sjukt tråkig dag. Jag sov till klockan 15.30.. åt middag, gick till Bilisten och köpte snus och nu sitter jag här. Finns ingenting att göra och ingen ringer mig när dom ska hitta på något. Less. Sebastian ringde dock nyss och frågade om jag ville följa med på fest hos Peder Lundström. Jag är inte taggad för 5 öre. Efter att Petter och Robert stuckit iväg utan att höra om jag ville följa med vart jag mest bara taggad på att ligga hemma och se på film och lata mig. Men självklart ställer man upp en liten stund för Sebastian.

På Måndag börjar skolan igen vilket känns förjävligt. Sista terminen innan studenten. Det som känns mest fuckat är PA 100 och Ung företagsamhet. Frågan är hur det kommer att gå :/

Jag taggar iaf att få komma bort ett tag i Mars. Åka till England i sisådär 8-9-10 dagar (beror på hur det blir).. Besöka London och Manchester. Turista, dricka öl och bara njuta av ett annat land och engelskan. Jag hoppas verkligen att Magda kommer ha råd när hon kommer hem från sin lilla turné i Thailand och Australien. Annars får jag väl helt enkelt åka själv. Inte lika kul men..

Peace out.


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0