jag säger blä

Yes, jag är hemma. Det förvånade säkert ingen. Jag har dock kvinnoproblem idag. Jag känner att jag vill bryta ihop. Jag har så jäkla ont i magen :( Jaja, ska pallra mig iväg till skolan snart dock.. för att repa inför öppethus imorgon.

Jag måste styra upp mitt liv och skolan.
Det blir att boka tid med kuratorn så fort som möjligt som ska få hjälpa mig styra upp allt igen. Hon var mycket bra på det förra gången och gav mig motivation. Så varför inte köra på det igen?

Nu har jag snart varit nikotinfri i 5 dagar och nu har jag inga probelm. Det jag gruvar mig för är när jag ska ta bort Onicon. Då kommer humörsvägningarna förmodligen komma igen.

Men som Viktor Marklund så fint sa: "Det är helt sjukt hur du klarar motvindarna" eller vad han nu sa. Jag hoppas han var seriös.. för det var kul att höra.

Peace


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0