kul

hoppar på bussen. har hunnit åka en bit och jag inser att jag inte har datorn med mig. Jag får panik eftersom att jag inte kommer ihåg om den ligger i busskuren eller hemma hos pappa. Jag hoppar av bussen och väntar på den som tar mig tillbaka till Ersmark. Hittar datorn som tur var hemma hos pappa, så ingen stal den. Morgan hade blivit galen då..

Kommer till skolan, springer omkring som en galning och letar efter mina kära bandmeddlemmar.. Hittar tillslut Robert Kragh tillsammans med Jocke i ett reprum. De andra har tydligen farit hem. Vad gör jag här?

Nu blir det att åka till Bygdeå. Försöka få i sig någon mat. Få i sig Ipren och sen jobba.

Peace out.


1 kommentarer

lina

säger man "robert kragh och jocke" för att verkligen påpeka att man är kompis med en snubbe som nästan kom vidare i idol? :D

Datum: 2008-01-17 Tid: 00:26:40
Blogg: http://sunnanvind.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0