less och grinfärdig

min titel på detta blogginlägg berättar för er hur jag känner mig just nu. jag skulle kunna spy på alla som kom i min närhet ikväll. vad man än gör och vad man än säger.. man får bara skit och man är inte uppskattad.. det blir inte bättre av att folk här hemma inte har höga tankar alls om mig och skrattar åt mig när jag säger att jag verkligen vill flytta till England. skrattar åt mig.. rakt i ansiktet! jag är förbannad.

jag tänker se Juno nu.. som jag inte gjort än.. och äta mina chips och dippa dom i min dip och dricka min förbannade jävla cola light som ska ge mig cancer. och när jag väl får cancer ska jag le.. för jag har njutit av varje klunk av lighten! varje klunk aspartam har varit god och bra för mig och min kropp.

imorgon blire dyngfylla (och ja, jag sa dyngfylla och ja ni tycker förmodligen jag är fjortis.. ) WHATEVER! jag och johanna ska bli fulla och vi ska ha så jävla kul!! detta efter mitt 9 h arbetspass dock. (eller 8h och 1 h lunch) SUG PENIS!


7 kommentarer

johanna

puss på dig. vi ska ha sjukt trevligt imorgon. & efter att du har sett juno, kan du inte bli på annat än bra humör!

Datum: 2008-01-25 Tid: 21:42:05
Blogg: http://ilky.blogg.se
Jobbig kille

MEN HAR DU MENS ELLER?

Datum: 2008-02-01 Tid: 14:09:41
Din älskade kusinvitamin

Du ska inte lyssna på vad ngn annan säger, du kommer att ta dig iväg. Det är jag säker på!

Datum: 2008-02-01 Tid: 14:10:12
Fettot

Usch, jag vill också ha chips & dip & cola.

Datum: 2008-02-01 Tid: 14:10:50
Den gamle & vise kvinnan

FJORTIS!

Datum: 2008-02-01 Tid: 14:12:19
HERR PRÄKTIG

Hade du kul på festen då? Själv dricker jag inte, men det är mest för att jag hatar att känna att jag inte har kontroll över mig själv. Nu har jag ju aldrig druckit något annat än lite alkoholfri champagne, men jag har ju sett bilder på hur vilt det kan gå till. Jag tycker att du ska följa mitt exempel, för man kan ha kul utan alkohol också :D

Datum: 2008-02-01 Tid: 14:14:06
johanna

HERR PRÄKTIG: gå & ta dig ngnstans. emelie får dricka hur mkt hon vill.

Datum: 2008-02-01 Tid: 14:14:56
Blogg: http://ilky.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0