Lördag

Imorse hade jag försovit mig till jobbet om inte min mamma hade väckt mig. Jag fick plumsa i djupsnö för att ta mig ner till vägen där Christopher min räddare plockade upp mig. Kommer till telecenter och våra favoritdatorer är ur funktion (eller.. det är nå knas med elen).. Skitsamtal hela tiden, jag ligger och sover på golvet under min rast och nu vill jag ha min timmas lunch så att jag kan sova en stundiz.

Blev väckt klockan 03.10 av 4 samtal, svarade inte på ett av dom. Det var nämligen min lilla britt som ringde.. Han måste ha varit väldigt full. För när han kom in på msn började han med kärleksförklaringarna igen. Nykter - bitch, onykter - hur gullig som helst. Jaja, han sa iaf att han ska skydda mig mot alla dålgiheter när jag kommer till England och att han förmodligen kommer börja tycka alldeles för mycket om mig (bli kär i mig) när vi ses. Haha, vi får väl se om den saken. Jag tvivlar iaf. Men han fucking love me alot iallafall! sött.

Ikväll äre party som gäller. Om jag pallar dvs.. jag lär ju smälla av någonstans om jag ska va såhär trött. Men det kan blir kul.

Mitt huvud värker.. jag vill grina och jag vill hem!
UNDERHÅLL MIG!

OCH BANANERNA PÅ APBERGET KAN DÖ!


6 kommentarer

johanna

ledsen att säga det, men jag tror inte att bananer har förmågan att dö.

Datum: 2008-01-26 Tid: 12:06:04
Blogg: http://ilky.blogg.se
Mammagris

Vilken snäll mamma du har som väcker dig.

Datum: 2008-02-01 Tid: 14:22:01
En annan Christopher

Alla Christophers är snälla :D

Datum: 2008-02-01 Tid: 14:23:17
EN SOM ALLTID SVARAR I TELEFON

varför svarade du inte? ville du inte prata med honom? :(

Datum: 2008-02-01 Tid: 14:24:02
Anonym

vilken snäll som ska skydda dig :D

Datum: 2008-02-01 Tid: 14:26:35
Anonym

LÄS & KOMMENTERA MIN BLOGG!!!!!!!!!!!

Datum: 2008-02-01 Tid: 14:26:53



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0