Onsdag

Jag mår inte alls bra idag. Tror jag åkt på feber eller någonting.. Har dock inte vågat kolla än. Det har förmodligen något med min sömn att göra som vanligt. Sjukt less är jag!

Jag har iallafall sett de 2 nya avsnitten av One Tree Hill nu.. Som jag har väntat och oj vad glad jag var :) Men nu är det slut och nu måste jag vänta till nästa vecka igen >_<

Vad händer i helgen egentligen? Någon som vet? hmpf.

<3 i would pay you for your sleeping disorder
ja, jag skulle tacka och ta emot!


2 kommentarer

Malvin

oth SÖG eller nej men allt var som.. fel. fast i slutet av andra blev jag nöjd och jamie är SÅ jävla söt.

Datum: 2008-01-10 Tid: 19:13:49
Blogg: http://sugochsvalj.blogg.se
bea

Alltså du är ju typ fruktansvärt dålig på att uppdatera måste jag ju påstå!

Datum: 2008-01-12 Tid: 21:30:06
Blogg: http://abej.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0