snark

jag tog mig till engelska cn idag tack vare soffan. visserligen rätt onödigt eftersom att vi såg på this is england. som jag nu redan sett. Sen vare prov (som gick skit).. rep med bandet och sen bokläsning på etiken. jag läste ett par kapitell och somnade sedan på bänken. så fruktansvärt skönt det var.. men jag fick lite ryck och vaknade i panik 2 ggr och undrade vart fan jag var någonstans. Nu ska jag ner på stan och köpa mig nå kläder tror jag. Sen vet jag inte hur det blir.. om jag ska stanna i stan till 21.55 och spela in på skivan eller om jag ska hem. blir nog att spela på skivan. det behövs göras.

jobb 9-18 imorgon. jag taggar inte alls.. inte ens lite.



5 kommentarer

Kompisen

Vad snäll Soffan var som såg till att du tog dig iväg :D

Datum: 2008-02-01 Tid: 14:05:18
Den omtänksamme

Varför gick provet skit gumman?

Datum: 2008-02-01 Tid: 14:05:42
Läslusen

Vad läser du för bok? :D

Datum: 2008-02-01 Tid: 14:06:03
Herr Not

Spelade ni in ngt på skivan?

Datum: 2008-02-01 Tid: 14:06:43
Arbetsmyran

Men äsch. Jobb betyder pengar!

Datum: 2008-02-01 Tid: 14:07:20



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0