The Freedom Writers

image82

Vilken underbar film alltså. Jag grät mig igenom nästan hela filmen! Ni som inte sett den bör göra det omedelbart och bums! Ni kommer inte bli besvikna! :) Jag behövde en sådan här film.

Jag kan även meddela er om att fisksoppan sög.. Fisksoppa med Saffran funkar inte.. Jag kommer svälta :(

Förresten fick jag nyss höra att jag inte kommer kunna köpa kvinnoskor i England för att dom inte har min storlek. Om det var ett skämt eller inte vet jag inte.. Hoppas verkligen att det var det! Annars får jag importera skor från Sverige helt enkelt! :O

nästa film på min lista som ska ses ikväll blir The Jane Austen Book Club. Jag är en sucker för fina filmer ikväll!


2 kommentarer

Anonym

härligt =)

Datum: 2008-01-07 Tid: 12:30:10
Blogg: http://helenascity.blogg.se
Sandra

Den filmen är underbar!

Datum: 2008-01-07 Tid: 18:17:40
Blogg: http://endratski.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0