tidsfördriv

DIN OMGIVNING

1. Hur många är det i din klass? typ 27 kanske?
2. Känner du några som röker? Förmodligen
3. Hur många är ni i eran familj? i mammas familj är vi 3 och pappas 4.
4. Har ni några husdjur? Yes, en katt som är elak och som hatar mig
5. Känner du någon som knarkar? Yes

OM DINA VÄNNER
1. Har du någon riktig vän? Ja det har jag
2. Hur många vänner har du? Men inte vet väl jag.
3. Vilket kön är oftast snällast? Killar är simplare och ärligare (ibland......)
4. Hur ser dina bästa vänner ut? snyggast i världen.

MUSIK
1. Vad är musik? något jag inte kan va utan
2. Vad lyssnar du på? The kooks, babyshambles osv
3. Vad är dålig musik? jag hatar trance
4. Har du något favoritband? just nu the kooks :)

TRAGISKT
1. Känner du dig värdelös? ja, ibland
3. Röker du? Det händer ja
4. Har du någon gång försökt begå självmord? nej
5. Känner du någon som begått självmord? Ja
6. Känner du någon som tänkt begå självmord? yes.
7. Har du någon gång gråtit dig själv till sömns? hm, ja.
8. Har du någon gång provat droger? Nope
9. Har du någon gång prövat alkohol? haha dum fråga
10. Är det någon som du brukar ha "djupa samtal" med? haha ja
11. Är det någon som har sålt alkohol till dig? Absolut

OM KÄRLEK
1. Är du kär? Nej
2. Vad tycker du om kärlek? Jag vet faktiskt inte 
3. Har du någon gång varit olyckligt kär? Japp
4. Vad är de längsta du har varit kär i någon? ett år
5. Är du homosexuell? nej nej
6. Tänker du gifta dig när du blir stor? kanske det kanske 
7. Tror du på kärleken? ingen aning


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0