Torsdag

Mådde som vanligt imorse (dåligt), så det vart ingen skola för mig. Det gjorde dock ingenting för att jag hade tur när kuhin vart inställd. Slapp alltså redovisa. UNDERBART!!

Har varit duktig och pluggat idag.. men inte alls så mycket som jag borde ha pluggat. Jag lär måsta sitta uppe hela natten och trycka in allt jag behöver veta till rättkunskapsprovet imorgon :( aja, det får gå som det går. Harrans prov brukar inte vara så svåra.

Åkte ner på stan idag och på vasaplan hittade jag Cissi. Jag hon och Erica gick till HM där jag köpte en väska och sen gick vi till Café station och fikade.. Kladdkaka och cappucino.. sjukt gott!

Är barnvakt för tillfället.. Sett lite bolibompa och planerat min lilla novell med en av mina engelsmän. Tydligen ska jag skriva en historia om hur jag flyttar till England och träffar jon och wilf. haha, det kan bli en spännande historia! :P

Nu måste jag plugga >_< gahr




min nya väska :


btw.. jag har typ hittat en lös tand :(


1 kommentarer

Malvin

ånej vad ägd jag blev! felåt, jag var seg men det här var jättefint!

Datum: 2008-01-24 Tid: 19:27:33
Blogg: http://sugochsvalj.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0