tragiskt..

Kvällen igår var ingen bra kväll. Jag vart liksom ledsen. Hm, detta fick mig att inse lite saker. Jävligt skumma saker. Jag är en konstig människa. En konstig konstig konstig människa. Men nu är allt bra iaf som tur är..

Idag var jag ledig.. så jag bestämde mig för att städa mitt rum. När jag väl är igång hittar jag en snusdosa med general mini i.. det var ca 7 st kvar vilket är sisådär 3,5 vanlig portion. Jag vart galen och visste inte vad jag skulle ta mig till. Onicon var slut och jag ville inte stoppa papper under läppen. Jag ringde Johanna som sa att jag skulle snusa dom.. sen ringde jag Bea och hon sa att jag skulle spraya giftiga medel på dom så jag inte kunde snusa dom. Jag gjorde inget av de.. Jag la dom på skrivbordet bredvid mig och luktade på dom ibland då och då.

När mamma kommer hem säger hon att det inte finns onico någonstans och att hon köpt hem choice åt mig. Jag blir rasande (humörsvägningar), springer upp på mitt rum och gråter.. (ja, jag grät. jag är sjuk i huvudet). Springer ner, skriker lite.. ringer OKQ8 i Robban och frågar om dom har Onico, vilket dom har.. Jag frågar Morgan så snällt jag kan om han kan skjutsa mig, vilket han gör (vilken ängel). Väl på OK kunde jag inte betala med mitt kort för jag har tydligen helt slut på pengar. Så Morgan lånade ut till mig.. Nu har jag äntligen mina Onicon och jag är mänsklig igen.

Imorgon fyller min lillasyster år.. Min pappa sa "köp en present åt henne". Japp, hur fan ska det gå till? Jag har inga pengar och jag har inte en blekaste aning om vad jag ska köpa åt henne. PANIK! jaja, får lösa det där på något sätt.

Peace out!!


1 kommentarer

lina

vilken hjälte! :)

Datum: 2008-01-15 Tid: 19:17:01
Blogg: http://sunnanvind.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0