Dovestone

Idag har jag varit på en 5 timmars promenad med wilf sean och rachel.. eller.. promenad och promenad.. vi klättrade i berg.. det var hemskt.. tog oss ca 2 timmar att ta oss upp och 1 timma att ta oss ner.. utsikten var dock underbar och man kunde se både greenfield och manchester (långt borta iofs) men man såg det :)

Jag var dock rätt less för mina skor var dyngsura, jag gjorde illa min vänstra fot och min högra fotled och mina byxor är fulla av fårskit och lera.. men det var värt det.. eller något.

igår hängde vi med wilfs mamma och rob på en pub en bit härifrån. det var trevligt.. vi traskade sedan hem runt kvart i tolv och när vi kom hem ställde vi oss och lagade underbar mat.. haha vi är mäster kockar :D

Imorgon ska jag in till Manchester själv.. Jag ska träffa Anders och hans flickvän som är där.. Blir trevligt att träffa Svenskar.. Vi ska väl ta en fika eller något.. Måste be dom att komma till Victoria Station dock för jag är ensam och hittar typ ingenstans :P

Jaja, nu ska vi beställa pizza och ha american pie maraton..
puss på er

bilder från idag:

sean & rachel

min pojkvän är snyggast i världen

seanybabes

typ halvvägs upp.. ser ni vägen till vänster? vi var på den.. hasade oss ner till den lilla bäcken i mitten och började klättra

sean låtsas hänga från en klippa :P

rachel och sean på toppen

älskling och sean på toppen

utsikten.. man kan se greenfield... nere vid sjön eller vadfan det är. det var där vi startade våran vandring :P




nere igen.. jag ser förjävlig ut och förbannad ut.. men jag var less.


1 kommentarer

Johanna WP

Vad härliga bilder! Speciellt den femte nerifrån. Men engelsmän är knäppa. Vem ger sig frivilligt ut på en sådan där hajk? ;)

Datum: 2008-07-21 Tid: 11:14:46
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0