godmorgon

Jag sover och jag sover men jag blir aldrig pigg. Vad är felet på mig? Känns som att jag håller på bli sjuk också. Jävligt roligt.

Idag måste jag städa vårat rum, för av någon anledning så är det ett bombnedslag här igen. cola light burkar överallt och kläder fulla golvet. Förhoppningsvis kommer Wilf hem snart och hjälper mig all disk också.

Jag är iaf lycklig.. och ännu lyckligare blev jag när jag fick höra att Alex kanske kommer hit om 5 veckor! JAG HOPPAS! :D Både jag och Wilf vill jätte gärna ha hit henne. Jag hoppas att Johanna också kan komma.. för vi vill jätte jätte gärna ha hit henne också! (även fast hon vägrar prata engelska.. det kan bli kul :P )

Peace out


2 kommentarer

Michaela

Tack!

O jag hoppas du har de bra i england!

Kul att du fortfarande bloggar, så man håller lite koll ;):P

Datum: 2008-07-22 Tid: 20:46:11
Blogg: http://mishaeinarsson.blogg.se/
Jippan

Men duja! :)

Datum: 2008-07-23 Tid: 15:38:36
Blogg: http://jippan.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0