lycka


idag knackade det pa dorren och dar stod en man med ett paket fran mamma, gissa om jag blev lycklig? Sitter nu med en snus inne och njuter. Har tittat pa kort med Wilfan innan han for till jobbet och saknat min mor och alla andra i min familj. tack mamma. du ar bast!

i mitt paket fans:
- en stock snus
- foton
- 4 pasar djungelvral
- ett paket ipren 400 mg
- mitt european health insurance card
- pommeskrydda :)

Idag ska jag formodligen till banken och forsoka fixa mig mitt bankkonto. Jag trodde wilf skulle vara hemma idag men hans pappa kom och hamtade honom for ca 10 minuter sedan sa jag maste ga dit sjalv. Jag ar ledsen flicka 89.

pa tal om ledsen. fick nagot anfall igar och kundei nte sluta grata. Hade inte hjarta att vacka wilf heller men gjorde det till slut och han fick mig att ma battre. tur att jag har honom liksom.

peace out


1 kommentarer

Johanna WP

Din mamma kan vara sötast i världen :)

Datum: 2008-07-15 Tid: 12:24:24
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0