om min pojkvän

stulen av jipp


Vad heter han: Wilf Shaw
Vad har han för favoritfärg?: svart och grönt tror jag.
Vad har han för ögonfärg?: gröna
Klädstil:  lite indie-aktigt
Har han färgat håret nån gång: ja, har sett en bild då han hade en blond slinga i håret.. hans vänner kallade honom skunken
Har han klippt sig någon gång: haha självklart
Har han piercat sig: nope
Dricker han: Ja
Röker han: ibland ja.. oftast när han dricker
Vad har han för mobil: Nokia n95 8gb
Vad vill han bli när han blir stor: Civil ingenjör
Vad har han för färg i sitt rum: vitt
Har han någon/några systrar: nej
Har han någon/några bröder: nej
Vad är hans favoritmat?: mexikanskt
Vilken mat hatar han?: champinjoner
Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon: Åka på semester, köpa ett hus.
Vad brukar han göra efter skolan: Han går inte i skolan för tillfället
Vad heter hans pappa och mamma: Mick & Carol
Har han bråkat med nån någon gång: yes
Vad brukar han göra på helgerna: Festar, spelar fotboll, håller på i trädgården, hänger med mig, ser film osv.
Vad har han för musiksmak: indie och typ lite trance aktigt.. jag vet inte.. indie iallafall
Hur/var träffades ni första gången?: Flygplatsen i Manchester
Hur gamla var ni då: JVi båda var 18
Vad påminner dig om honom: hur mycket som helst
Vad var det första han sa till dig: det första han sa till mig i person var "Its so good to see you"
Vad var det första du sa till han: its good to see you too :)
Vad brukar ni oftast skicka sms om: vi smsar inte så mycket längre, men oftast hur mycket vi tycker om varandra..
Är han beroende av något?: cola light.
Vad kallar du han: baby, älskling, sötnos, sweetheart, wilfy etc
Vad kallar han dig: samma
Tränar han: han spelar fotboll och sånt på fritiden men ingen seriös träniong
Hur länge har ni vart tillsammans: 4 månader igår :)
Hårfärg: mörkbrunt
När fyller han år: 10 februari
Om du skulle ge honom en blomma då han fyller år, vilken blomma skulle det vara?: En röd ros.
Om du skulle beskriva han med 3 ord, vad skulle de vara?: bäst, underbar, perfekt
Vilket år är han född: 1990
Gillar du han?: Jag älskar honom :)


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0