oops

glömde berätta.. i lördags var vi hos sean på en liten "get together". det var jag, wilf, sean, scott, jennie, hanna, 2 random tjejer och alex.. random tjejerna hanna och jennie for dock hem efter ett tag. vi drack öl, lyssnade på musik, snackade, käkade pizza, dom gjorde en sång om mig och sean gjorde en sång om hur mycket han hatar vikingar men hur mycket han älskar mig :P Var en riktigt trevlig kväll.. och jag var rätt full :P Runt 1 halv 2 eller något traskade vi alla hem (förutom sean då).. däckade direkt när vi kom hem.. vi var båda helt slut..


seaaan

jag och seans ödla bruce :P


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0