Söndag

Igår var bra. Vi hängde ute i solen i parken med adam, hannah och connor. sen vandrade vi till simply drinks, köpte våran öl och gick sedan hem och gjorde oss iordning. drog in till oldham och tog en öl på puben buck&union.. där var det "christmas in july" och folk gick runt med tomtekläder.. skumt. Sen vart det the castle där det spelades live musik hela kvällen. Alla band var väldigt bra men bäst var twisted wheel.. vi röjde loss och sjöng med till "you stole the sun".. underbart. Efter det drog vi till en pizzeria, käkade paki pizza och åkte sedan hem..

Idag har solen skinit ännu mer än igår. riktigt utlandsvärme.. (jag är i utlandet men whatever). Vi klättrade in på skolans fotbollsplan här i greenfield och låg i gräset och solade.. läste tidningar, drack en öl, åt chips och bara njöt. underbart! fick lite färg också.. inte mycket.. men lite. Jag är lycklig.. hoppas vädret fortsätter såhär!

Nu har jag just sett klart Sex and the City filmen.. Så underbar film. Andra gången jag ser den :) Funderar på vad vi ska äta till middag, men det löser sig förhoppningsvis..

Hoppas ni alla har det bra.. för det har jag. Puss


1 kommentarer

Johanna WP

Aw, ni förtjänar också lite sol!

Datum: 2008-07-27 Tid: 23:23:34
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0