Suck me beautiful


vill starta detta blogginlägg med att säga att min pojkvän är bäst i världen.. denna bild togs btw när vi var i manchester och firade våran 4 månaders dag. hurra för oss

Igår hängde vi lite på puben här i greenfield. spelade biljard och tog det lugnt.
idag har vi inte gjort speciellt mycket.. vi var på Lidl och tesco med carol och handlade MASSOR  med mat. Efter det for vi till Wilfs pappa och åt middag och sen har vi sett en american pie film. Vi ska strax se ett shameless avsnitt innan vi somnar..

Vi har ätit fruktsallad idag som var väldigt gott.. hallon, blåbär, mandarin, banan och vindruvor.. och glass såklart.. vi är inte hur nyttiga som helst! :P




SMASKENS


ni får en bild på jack också bara för att han såg så söt ut!

nu drar jag..
peace!


2 kommentarer

Katrine

Fine bilder:) så søte dere er!

Datum: 2008-07-31 Tid: 19:44:37
mamma

Gud vad gott det ser ut, kanon bilder puss

Datum: 2008-08-02 Tid: 18:00:50



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0