thank god its friday

idag damp ett kuvert med mitt namn ned i brevlådan här i greenfield. det var ett brev från national insurance number kontoret och i kuvertet fanns MITT national insurance number. Jag kan äntligen öppna bankkonto och skaffa min jävla mobiltelefon! :) Jag är glad.

Igår stod storstädning på schemat och ni ska se hur rummet ser ut nu.. det är LAV-LEY! Vi ska bara dammsuga och hänga upp våran tvätt och så.. sen ser det bra ut här inne. Min mor skulle vara stolt!

Ikväll blir det Tokes med Kieren. Det är UV-party där och dresscode är vitt. Så det blir nog min skjortklänning från H&m och ett par jeans eller något. Vi får väl se helt enkelt :P Det blir iaf supa och leva jävel ikväll. Äntligen inomhus istället för på ett fält.. Kan nog bli kul :) För jag är ju säkrare på Engelskan nu och känner vissa människor så det är inte lika pinsamt (hoppas jag).

Imorgon ska jag jobba. Jag hoppas det går bra. För jag behöver verkligen ett jobb!

Igår skickade mamma saker till mig. Hon är underbar. Det som kommer hem hit på Onsdag är:
- en stock snus
- ett paket ipren 400 mg
- pommeskrydda
- djungelvrål
och inget mer tror jag. Jag ser iaf framemot det :D Tack mamma! <3

Pusshej


3 kommentarer

Johanna WP

Pommeskrydda? Haha, saknar du verkligen det så mkt att hon måste skicka? ;)

Datum: 2008-07-11 Tid: 17:19:05
Blogg: http://ilky.blogg.se/
Rebecka

Det kommer mer om jag kommer förbi alltså!!

Datum: 2008-07-12 Tid: 01:11:45
mamma

Ja vad gör man inte för sin rymling!!! puss saknar dej

Datum: 2008-07-12 Tid: 18:19:12



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0