This is england

innan jag och wilf går och lägger oss brukar vi dela på en cigg ut genom fönstret. det traskar alltid förbi roliga människor som inte ser oss och som har djupa diskussioner efter att ha spenderat kvällen på puben.. en kväll fick vi höra en man förklara sin kärlek för en tös.. tydligen var dom bästa vänner och det verkade som om hon hade en pojkvän. Han skulle iallafall behandla henne som en gudinna om han fick vara med henne.. och han skulle minsann inte be om ursäkt för det... för det var så han kände. Hon såg lite besvärad ut och försökte gå vidare hemåt.. men han stannade upp och skulle berätta för henne hur han kände.. efter många om och men traskade dom iallafall hem och jag gissar på att han hade lite ångest dagen efter.

en annan kväll fick vi se ett medelålders par försöka ta sig in i deras hus efter några öl för mycket. De stod där i 5 minuter och kvinnan hade stora problem med att få upp dörren. Nyckeln passade inte och där stod vi i fönstret och fnissade medans dom försökte komma in för att sova. De skrattade och tittade sig omkring för att se så ingen tittade på dom.. när dom väl kom in genom dörren jublade vi och fick äntligen sova..

jag gillar konstiga människor i England. Dom får en att somna med ett leende på läpparna!


1 kommentarer

malvin

BADA KVINNA =@nämen bada är rätt överskattat enligt mig:(



jepp,trodde jag var gravid men så var inte fallet :D :D wiiieeeee

Datum: 2008-07-30 Tid: 22:33:11
Blogg: http://fuckmeup.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0