Onsdag



(wilf och sean var pa jakt efter ett nytt stalle att chilla och dricka pa.. dom hittade det har.. sag udnerbart ut och btw.. titta vilket fint vader vi hade igar.. ar ni inte chockade? :P!)

Idag for jag till banken for att oppna ett bankkonto och antligen lat dom mig gora det! Traskade aven ivag till Sachets (ett foretag jag sokt jobb pa) och sa att jag fortfarande var intresserad och dom sa att dom hade mitt nummer och att dom skulle hora av sig nar det var aktuellt vilket tydligen ar ratt snart :)

Nar jag kom hem kom jag pa att jag glomt nyckeln hemma eftersom att jag vart stressad da wilf sa att han och hans pappa skulle aka till uppermill just da och om jag ville ha skjuts var jag tvungen att skynda mig. Sjalvklart var ingen hemma nar jag kom hem sa jag fick sta utomhus och vanta i regnet.. det var inte sa kul.. men 30 min senare kom carol hem som tur var..

Nu sitter jag har och letar efter jobb pa internet och vantar pa att wilf ska komma hem. funderear pa att spela lite bubbles.. (har borjat spela det igen bea for det ar ju sa himla kul :P)

Ha en bra dag.. pusshej


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0