underbara varelse


htitade just den här bilden på apberget. min kusin är vacker. och hej.. vill ni veta en sak? jag saknar henne så fruktansvärt mycket! har aldrig någonsin varit borta från henne så här länge förut. speciellt inte utan att prata med henne i telefonen eller något. jag fungerar inte på samma sätt utan henne och jag hoppas och önskar att hon kan komma hit snart och hälsa på mig.. för jag behöver vara galen och konstig med henne. jag vill bli aspackad med henne.. jag vill att hon puttar in mig i taggbuskar.. jag vill höra henne prata om sex (som hon alltid gör).. jag vill krama henne.. jag vill äta chokladpudding med henne.. jag vill dricka cola och se på fjortisfilmer med henne.. jag vill vara mongo och tigga ihop pengar på hennes födelsedag till en hamburgare.. jag vill gå på x3m med henne och dricka öl.. jag vill snacka skit med henne om allt och alla.. jag vill ha hennes stöd och hennes goda råd..

sanna johanna westin priemel
JAG SAKNAR DIG!
puss


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0