you stole the sun..

idag har jag och wilf varit inne i oldham. vi for först till brooks och fixade p-piller.. konstigt men underbart att det är gratis. dom tog liksom bara blodtryck, vägde mig och mätte mig, berättade hur det funkade och gav mig ett paket med piller för 3 månader.. heja england. sköterskan var underbar också :) ser alltid konstiga människor där dock.. typiska chavs med mjukisbyxor, bling bling och dom är allmänt fula. urs.

efter det blev det mat på mc donalds, en visit på boots och sen gick vi till sainsburys för att köpa middag till ikväll. det blir kyckling på spett med lite grönsaker och ris. vi ska laga mat till hela familjen för att hålla mamman i huset lycklig.., för det är de vi vill.

var även förbi puben "the bridge inn" och hämtade min lön för i helgen och han tog mitt nummer och skulle ringa när han behövde mig.. jag var hemsk och ljög för honom och sa att jag inte kunde jobba nästa helg för att vi ska till London. Självklart ska vi inte dit eftersom att vi inte har råd.. Däremot ska vi in till Manchester på fredagen, äta middag och se bio (vi firar 4 månader :D).. och på lördagen är vi uppskrivna på gästlistan då ett välkänt band spelar på en klubb.. kommer bli awesome!

vi hörs..
pusspuss


1 kommentarer

Johanna WP

Låter som en finfin dag hörredu!



För övrigt är det lite förbryllande att första stycket är skrivet utan åäö, medans resten är skrivet som vanligt ;)



Saknar dig!

PUSS

Datum: 2008-07-17 Tid: 20:43:15
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0