fredag

Bussresan in till Oldham gick bra och vi mötte upp Wilf.. Käkade på Mc donalds och sen var Wilf tvungen att gå tillbaka till college så jag och adam gick runt oldham och kollade. Jag köpte hårspray, hårnålar och hårsnoddar och även ett halsband :) Adam gick runt på alla affärer och frågade om dom hade några jobb lediga.. Vi kollade även upp telefoner och jag har hittat en jag ska skaffa så fort jag får jobb så jag har råd att betala £35 i månaden.. Med det får jag typ 125 gratis sms/mnaden till sverige och får ringa super billigt :) Då får jag även en 5 megapixel kamera i telefonen så jag kan visa er bilder för nu lär det inte bli många sådana :P

Nu är vi hemma hos Wilf och jag måste ränsa golvet från mina kläder. Sen blir det fish & chips, öl och film innan vi drar tillbaka till Oldham igen för att festa. Det blir nice. :)

Ha det så bra!
Pusshej


1 kommentarer

Johanna WP

Mnå. Wilf har väl en bra kamera på telefonen tills vidare? :(

Datum: 2008-06-13 Tid: 18:47:02
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0