godmorgon

Jag spelade brännboll igår med pojkarna. Det var roligt men spårade! Speciellt för Carlberg som var en dålig förlorare! :P Efter brännbollen blev det Monthy Pyton and the holy grail. Sjukt kul film :)

Nu hade jag tänk mig att gå ut och sola. Men jag ser nu att det är molning. Jag får gå ut och lägga mig och hoppas att solen kommer fram snart :P

I played rounders last night with the boys. It was fun but got really unserious. Specially for Carlberg who gets crazy if he looses. LOL :P After rounders i watched Monthy Pyton and the holy grail. FUNNY FILM :)

I was just on my way out to work on my tan, but i just saw that its cloudy. Im gonna lie outside and wait till the sun shines again >_< :P


1 kommentarer

wiilfy

LOL why what did carlberg do :P? x

Datum: 2008-06-01 Tid: 15:54:13



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0