Greenfield

Just nu sitter jag i Greenfield. Resan gick bra.. dock fick jag sittsar och ont i ryggen under flyget.. Wilf stod och vantade pa mig pa flygplatsen och hans pappa skjutsade hem oss. Vi har inte gjort speciellt mycket ikvall.. borjat packa upp lite, atit middag, varit ute och gatt med hundarna (den har byn ar underbart fin :) ) vi har kopt med oss ben & jerrys och cola light hem och nu ska vi se pa film..

Wilf ska upp tidigt imorgon for han har 2 prov. Jag ska fortsatta packa upp och forsoka fa nagon ordning pa mina saker.. Sen blir det dusch och grejor for vi ska ut imorgon och supa :) det blir nice bajs.. Det skall aven ringas till arbetsformedlingen har i england och harspray skall inforskaffas.. behover aven en nyckel for utan en san blir det svart att ta sig in i huset..

synd att jag inte har en kamera sa ni far se bilder. skall forska losa det problemet nagon gang. en telefon skall inforskaffas sa jag far se till att kopa en med bra kamera :)

puss pa er


1 kommentarer

Johanna WP

Ja, enn kamera måste du helt klart ha!



Skönt att höra att resan gick bra.



Puss!

Datum: 2008-06-12 Tid: 23:11:33
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0