halladar

Idag har det inte hant sa mycket.. Vi har varit lata och legat i sangen hela dagen sa det blev inte att oppna bankkonto eller soka jobb. det blir pa mandag dock.. da blir aven denna skonhet min.. sa da far ni mitt engelska nummer:


it is fit as and wilf is also getting the same phone ;)

ikvall blir vi bara hemma.. vi ska se pa film och ata paki-pizza.. det blir en lugn kvall alltsa.. skoooooont.
Vi har nyss sett spanien - sverige matchen och jag ar ratt forbannad for tillfallet. jag och wilf sitter har i vara sverigetrojor och sverige forlorar. SA JAVLA ARG JAG BLI! jaja
jag tror wilf vill saga nagra ord ocksa:


HELLO EVERYONE :) this is clearly wilf speaking as i can only speak english :P emelie is fine i am looking after her good, were very happy together :) FUCKING SPAIN :(((

zlatan for pres ;)


1 kommentarer

Johanna WP

Haha, ni är söta.

Datum: 2008-06-14 Tid: 22:46:04
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0