lordag

Igar bestamde vi oss da for att ga till church inn och dricka ol. promenaden dit var underbar. vilken jakla utsikt alltsa.. ni maste alla komma hit och uppleva det! :) ringde aven ett par samtal hem till sverige och det var skont att hora deras roster..

val pa church inn var det val inte sa kul.. eller jo, det var kul men ett par tjejer satt och viskade om mig och stirrade pa mig for att jag var fran sverige.. och ja, det gjorde mig ledsen och irriterad. wilf lugnade mig dock och sa att det inte var nagot att bry sig om for dom ar bara btiches och ar avundsjuka.. det tror jag ju vad jag vill pa dock. paki-pizza bestalldes till puben och runt halv 1 gick vi hem.. Promenaden hem gick hur fort som helst eftersom att pojkarna nastan sprang.. Vi fick sallskap av Lee och Clayton pa vagen hem.. dom tyckte det var kul att jag var langre an wilf.. det gor alla.

Har varit hemma hela dagen idag. wilf ar och jobbar och jag ar slo. har haft videosamtal med pojkarna (samuel, bo, farmarn och robert) jag kunde dock inte se dom.. men hordes gjorde dom :) Underbart att hora deras roster. Robert tyckte att jags kulle komma hem nasta vecka.. men sa blir det inte.

brevet fran banken damp ner i brevladan idag och jag ar glad. pa mandag ska mitt bankkonto fixas ( om det inte ar nagot mer som behovs som dom glomt... skulle inte forvana mig) och en telefon skall kopas.. sa pa mandag kan jag borja soka jobb pa riktigt :)

Nej nu ska jag forsoka hitta nagot vettigt att gora.. typ se en film eller nagot innan wilf kommer hem.

Ha en bra dag mina kara. pusshej


2 kommentarer

Jenny R

Hej hoppas det går bra med banken och det, hoppas du trivs i england! är verkligen avis!



Ha de bra

Datum: 2008-06-21 Tid: 21:39:57
Blogg: http://www.nogg.se/blogg.asp?idHomepage=72581
Johanna WP

Mina grannar är typ störda, ja!

Hoppas du hade en fin lördag. Puss

Datum: 2008-06-22 Tid: 11:27:54
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0